AUTEL DS808 KIT 2025 24 msc update JĘZYK POLSKI

2600,00 

Urządzenie diagnostyczne jest przeznaczone do pracy w warsztacie.

Sprzęt jest wyposażony w 7 calowy ekran dotykowy. Jednostka główna posiada wytrzymałą obudowę wykonaną z plastiku i gumy. Zapewnia ponadprzeciętną wytrzymałość mechaniczną na uszkodzenia podczas pracy.

Kategoria:
Tester diagnostyczny AUTEL DS808 KIT !

Wersja Kit oznacza połączenie po kablu z testerem oraz zestaw przejściówek z 2 walizkami w zestawie.

Zestaw popularny i bardzo trwały, SERIA DS 808 posiada jedne z lepszych tłumaczeń jezyka polskiego w tej klasie testerów

Urządzenie diagnostyczne jest przeznaczone do pracy w warsztacie.

Sprzęt jest wyposażony w 7 calowy ekran dotykowy. Jednostka główna posiada wytrzymałą obudowę wykonaną z plastiku i gumy. Zapewnia ponadprzeciętną wytrzymałość mechaniczną na uszkodzenia podczas pracy.

Urządzenia pochodzą z polskiej dystrybucji firmy Autel. Posiadamy dokumenty licencyjne do każdego urządzenia.

Informacje:

oprogramowanie  tabletu: ANDROID

język pracy: POLSKI

wersja sprzętowa: 2025 rok

wersja software: Najnowsze dostępne oprogramowanie w j. Polskim z 2 letnią Aktualizacją

okres aktualizacji: 24 miesiące od daty aktywacji urządzenia.

łączność: KABEL OBD

zakres obsługi: Pojazdy osobowe, pojazdy dostawcze (do 3.5tony)

okablowanie: Komplet przejściówek do obsługi starszych modeli złącza OBD. Nie posiada przejściówki Chrysler - 16pin w zestawie.

Urządzenie NIE blokuje się po zakończonym okresie aktualizacji. Ograniczone zostają tylko funkcje Online. Aktualizację po 24 miesiącach można przedłużyć.

AUTEL 808 w wersji KIT, charakteryzuje się w naszej opinii najlepszym kompromisem jakości do ceny. Funkcje programowania są bardzo rozwinięte oraz dobrze opisane, co zapewnia łatwą obsługę urządzenia przez mechanika

Funkcje urządzenia:

Tester służy do kompleksowej obsługi elektroniki pojazdowej, zapewnia możliwość pełnej diagnostyki, kodowania, personalizacji sterowników oraz wykonania głównych funkcji serwisowych tzw. funkcji wykonawczych.

Z uwagi na ogrom zapytań i poruszanych dyskusji dot. zakresu precyzyjnej obsługi, pozwolę wypisać podstawowe, zweryfikowane możliwości. Proszę jednak pamiętać, że z każdą aktualizacją oprogramowania funkcyjność testera ulega zmianie i różne funkcje mogą zostać aktywowane. Wypiszemy również potwierdzone problemy z jakimi może mierzyć się użytkownik konkretnego modelu pojazdu.

  • Skanowanie ogólne systemu: Wszystkie pojazdy osobowe i dostawcze.
  • Skanowanie inteligentne ( odczyt po nr VIN): pojazdy z OBD II po 2001 roku. Baza modelowa cały czas rośnie, oczywiście proszę pamiętać, że nie każdy model uda się bez błędnie zweryfikować po VIN
  • Kodowanie Online: BMW/Grupa VAG/modele MB do 2016r modelowo,GM (bez saab)
  • Personalizacja: BMW/Grupa VAG/MB do 2022/PSA/FCA(bez Iveco)/Nissan/Mazda/GM
  • Programowanie sterowników: Większość marek EU oraz Japonia oraz Ford USA i GM do 2019r ( kwiecień) potem pełny online serwis. USA inne marki do weryfikacji szczegółowej.
  • Uzyskanie PIN Online: BMW/grupa VAG/Toyota/FCA/PSA(do 16r)/Renault/Nissan
  • Modyfikacja w nr softu pojazdu: Głównie modele Grupy VAG
  • Konfiguracja/ parametryzacja PROXY: FCA, Stelantis( PSA,Opel,FCA)/Nissan
  • programowanie Offline czyt. ( zaprogramowanie, adaptacja nowych sterowników i komponentów) NOWYCH, nie używanych z innego auta (chodzi o sterowniki np. motorola,continental,siemens); większość popularnych modeli od 2001-2022

W większości pojazdów można dojść do tej samej funkcji różną drogą, można użyć skrótów funkcyjnych, można użyć funkcji bezpośredniej tzw. droga przez sterownik. Można również wykonać parametryzację ogółną po skanie VIN.

Proszę pamiętać, że to zaawansowane urządzenia i ich obsługa wymaga chociaż odrobinę znajomości tematu diagnostyki, oczywiście wszystko jest do nauczenia się, ale wymaga odrobinę czasu i co najważniejsze chęci.

Funkcje urządzenia:

Tester służy do kompleksowej obsługi elektroniki pojazdowej, zapewnia możliwość pełnej diagnostyki, kodowania, personalizacji sterowników oraz wykonania głównych funkcji serwisowych tzw. funkcji wykonawczych.

Z uwagi na ogrom zapytań i poruszanych dyskusji dot. zakresu precyzyjnej obsługi, pozwolę wypisać podstawowe, zweryfikowane możliwości. Proszę jednak pamiętać, że z każdą aktualizacją oprogramowania funkcyjność testera ulega zmianie i różne funkcje mogą zostać aktywowane. Wypiszemy również potwierdzone problemy z jakimi może mierzyć się użytkownik konkretnego modelu pojazdu.

  • Skanowanie ogólne systemu: Wszystkie pojazdy osobowe i dostawcze.
  • Skanowanie inteligentne ( odczyt po nr VIN): pojazdy z OBD II po 2001 roku. Baza modelowa cały czas rośnie, oczywiście proszę pamiętać, że nie każdy model uda się bez błędnie zweryfikować po VIN
  • Kodowanie Online: BMW/Grupa VAG/modele MB do 2016r modelowo,GM (bez saab)
  • Personalizacja: BMW/Grupa VAG/MB do 2022/PSA/FCA(bez Iveco)/Nissan/Mazda/GM
  • Programowanie sterowników: Większość marek EU oraz Japonia oraz Ford USA i GM do 2019r ( kwiecień) potem pełny online serwis. USA inne marki do weryfikacji szczegółowej.
  • Uzyskanie PIN Online: BMW/grupa VAG/Toyota/FCA/PSA(do 16r)/Renault/Nissan
  • Modyfikacja w nr softu pojazdu: Głównie modele Grupy VAG
  • Konfiguracja/ parametryzacja PROXY: FCA, Stelantis( PSA,Opel,FCA)/Nissan
  • programowanie Offline czyt. ( zaprogramowanie, adaptacja nowych sterowników i komponentów) NOWYCH, nie używanych z innego auta (chodzi o sterowniki np. motorola,continental,siemens); większość popularnych modeli od 2001-2022

W większości pojazdów można dojść do tej samej funkcji różną drogą, można użyć skrótów funkcyjnych, można użyć funkcji bezpośredniej tzw. droga przez sterownik. Można również wykonać parametryzację ogółną po skanie VIN.

Proszę pamiętać, że to zaawansowane urządzenia i ich obsługa wymaga chociaż odrobinę znajomości tematu diagnostyki, oczywiście wszystko jest do nauczenia się, ale wymaga odrobinę czasu i co najważniejsze chęci.

SKŁAD ZESTAWU

  • Walizka ochronna
  • Urządzenie Główne/ Tablet
  • Interfejs OBD 16 pinowy Bluetooth
  • Slider Obd do trudno dostępnych gniazd/przelotka
  • Ładowarka do tabletu
  • Dokumenty autoryzacyjne oraz kody licencyjne
  • Ładowarka samochodowa
  • Spis zawartości walizki
  • Instrukcja obsługi
  • Przejsciówki do starszych OBD

Każdy model firmy Launch posiada interfejs Bluetooth, dodatkowo zestaw jest wzbogacony o adaptery OBD obsługujące starszego typu złącza.

W zestawie znajdują się wszystkie kable potrzebne do podłączenia pojazdów z każdego roku modelowego

  • Mercedes 38 pin okrągły
  • Mercedes 14 pin
  • BMW 20 pin okrągły
  • Honda 3 pin
  • Kia 20 pin
  • Ford 6+1
  • Audi 4 pin
  • Nissan 16/14 pin
  • Fiat 3 pin
  • PSA old
  • Toyota 17 oraz 22 pin
  • Hyundai 12 oraz 18 pin
  • Mazda 17pin
  • GM 12 pin
  • Chrysler 6 pin
  • Suzuki 3 pin
  • Ssangyong 20 pin
  • Subaru 9 pin

Tester posiada tzw. Maintence Funkction, to znaczy wyprowadzone skróty do obsługi wybranych funkcji serwisowej z poziomu pulpitu urządzenia, bez konieczności wchodzenia w sterownik po pełnym skanowaniu pojazdu

  • OIL reset
  • DPF regeneracja
  • ABS/klocki- tryb wymiany
  • kodowanie AKUMULATORA
  • reset adaptacji skrzyni biegów
  • kodowanie wtryskiwaczy
  • kodowanie czujnika kąta skrętu
  • kodowanie czujnika położenia/wysokości zawieszenia
  • adpatacja lamp przednich
  • adaptacja EGR oraz przepustnicy
  • reset tryby transport
  • reset imobilizer
  • reset poduszek powietrznych( oczywiście jeśli nie trzeba rozbierać sterownika)
  • reset szyb/adaptacja szyberdachu
  • reset ustawień personalizacji pojazdu tj. zamki, oświetlenie(leaving home)
  • reset pamięci nawigacji ( tzw czyszczenie danych)

Tutaj wypiszemy funkcje których NIE ZROBI TEN MODEL LAUNCH

-ingerencja w pamięć Eprom stanu kilometrów.

-Flash pamięci sterownika i wgranie go do używanego sterownika z innego pojazdu. Taką funkcję posiadają tylko najwyższe modele PADV i PAD VII

-Wzrost mocy pojazdu

-zmiana języka Menu głównego, jeśli nie ma do wyboru, to mamy wówczas potrzebe kodowania urządzeniem serwisowym pod konkretną markę.

-pełne kodowanie lamp z USA, zaznaczam że pełne, ponieważ czasem udaje się zaprogramować lampy przód a tył już nie, lub odwrotnie.

-Marki problematyczne, z ograniczoną funkcyjnością tzn że wykonamy podstawy ale szerokiego kodowania nie zrobimy: IVECO od 2019r, Jaguar,Land rover (02-11), system Adblue w grupie PSA (boxer 2.0 hdi euro6, Jumper) czyta ale nie programuje po wymianie pomp, zbiorników. Mercedes SBC do 07r, FCA blokada zapłonu w 1.3 JTD tylko manualnie),Wymiana klocków (Aston martindo 16r, maserati- tylko diagnostyka do 21r. Niestety nie ma sprzętów idealnych, pamiętajmy o tym

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Tylko zalogowani klienci, którzy kupili ten produkt mogą napisać opinię.