ANCEL MT700
3299,00 zł
ANCEL MT700 Tester diagnostyczny MOTOCYKLE FULL 2024 J.PL DEALER
MODEL 2024 totalna nowość

JEDYNY W KRAJU W JĘZYKU POLSKIM TESTER DO MOTOCYKLI z kablami
POPULARNE MARKI!!!
Urządzenie diagnostyczne jest przeznaczone do pracy w warsztacie.
Sprzęt jest wyposażony w 7 calowy ekran dotykowy. Jednostka główna posiada wytrzymałą obudowę wykonaną z plastiku i gumy. Zapewnia ponadprzeciętną wytrzymałość mechaniczną na uszkodzenia podczas pracy.
Urządzenia pochodzą z polskiej dystrybucji firmy Ancel. Posiadamy dokumenty licencyjne do każdego urządzenia.

Informacje:
oprogramowanie tabletu: ANDROID
język pracy: POLSKI
wersja sprzętowa: 2024
wersja software: Najnowsze dostępne oprogramowanie w j. Polskim z 1 roczna Aktualizacją
okres aktualizacji: 12 miesiące od daty aktywacji urządzenia.
łączność: Przewodowa
zakres obsługi: Motocykle
okablowanie: Komplet przejściówek do obsługi różnych modeli (Ducati, BMW, Kawasaki itp.)
Urządzenie NIE blokuje się po zakończonym okresie aktualizacji. Ograniczone zostają tylko funkcje Online. Aktualizację po 24 miesiącach można przedłużyć.
ANCEL w wersji MT zapewnia kompleksowa obsługę motocykli - usuwanie błędów, obsługa serwisowa, olejowa itp.

Najważniejsze powody, dla których warto wybrać narzędzie diagnostyczne motocykla MT500:
▶Szeroki zasięg:
ANCEL MT700 obejmuje 8 marek motocykli BMW, Triumph, Ducati, Honda, KTM, Yamaha, Suzuki, Kawasaki
▶System i funkcje:
Obsługa diagnostyki całego systemu i ponad 30 + funkcji specjalnych
▶Parametry
7' ekran- urządzenie z androidem, ekran dotykowy. Pojemność dysku 13GB
▶Zestaw akcesoriów:
12 akcesoria są dołączone do produktu (kable OBD)
▶Wygodny pasek menu:
Cztery popularne menu skrótów dla funkcji specjalnych (ABS + RESET serwisowy oleju + TPS + EUC RESET) są wyodrębniane w celu szybkiej diagnozy.
▶Funkcje serwisowe
Posiada szybkie funkcje, takie jak inteligentne pobieranie, jedna aktualizacja klucza i jedna kluczowa informacja zwrotna. Szybka modernizacja sprzętu, wbudowane materiały pomocnicze. Wsparcie screenshot, udostępnij raport diagnostyczny...
▶Obsługa 8 języków:
Angielski, niemiecki, włoski, francuski, rosyjski, polski, portugalski, hiszpański

Funkcje urządzenia:
Tester służy do kompleksowej obsługi elektroniki pojazdowej, zapewnia możliwość pełnej diagnostyki, kodowania, personalizacji sterowników oraz wykonania głównych funkcji serwisowych tzw. funkcji wykonawczych.
Z uwagi na ogrom zapytań i poruszanych dyskusji dot. zakresu precyzyjnej obsługi, pozwolę wypisać podstawowe, zweryfikowane możliwości. Proszę jednak pamiętać, że z każdą aktualizacją oprogramowania funkcyjność testera ulega zmianie i różne funkcje mogą zostać aktywowane. Wypiszemy również potwierdzone problemy z jakimi może mierzyć się użytkownik konkretnego modelu pojazdu.
- ANCEL MT500 narzędzie diagnostyczne jest specjalnie zaprojektowane dla motocykli. Ten skaner może wykonywać dokładną diagnostykę wszystkich dostępnych systemów, czytać/kasować kody, czytać informacje o pojeździe, wyświetlać strumień danych i odtwarzać, wyłącz światła ostrzegawcze, takie jak ABS/silnik/skrzynia biegów/SAS/ESP/EPB/TPMS itp. Co pozwala na łatwe rozwiązywanie problem
W większości pojazdów można dojść do tej samej funkcji różną drogą, można użyć skrótów funkcyjnych, można użyć funkcji bezpośredniej tzw. droga przez sterownik. Można również wykonać parametryzację ogólną po skanie VIN.
Proszę pamiętać, że to zaawansowane urządzenia i ich obsługa wymaga chociaż odrobinę znajomości tematu diagnostyki, oczywiście wszystko jest do nauczenia się, ale wymaga odrobinę czasu i co najważniejsze chęci.
Możliwości Główne testera wykorzystywane w codziennej pracy
- Odczyt błędów magistrali CAN
- Odczyt DTC/ kodów usterek
- Odczyt parametrów pracy rzeczywistej/Live DATA/Graficznie
- Odczyt numerów VIN
- Odczyt numerów i wersji sterownika
- Odczyt zapisanego przebiegu w pamięci różnych komponentów
- Adaptacja komponentów
- Adaptacja sterowników
- Przyuczenie Komponentów
- Wymuszone uruchomienie komponentów
- Wznowienie pracy Pomp,wiatraków,mechanizmów
- Obsługa systemów recykulacji spalin EGR
- Obsługa/wypalanie/adaptacja filtrów cząstek stałych DPF
- Obsługa ADBLUE oraz całej infrastuktury EKO w pojazdach
- Obsługa trybów serwisowych tj:
- reset kontrolki serwisowej,
- reset kontroli service- W kilometrach oraz czasie
- ustawienia serwisowe klocków hamulcowych
- ustawienie elektrycznego hamulca ręcznego
- tryb odpowietrzenia pompy i układu ABS
- kalibracja czujnika położenia kierownicy
- kalibracja czujnika kąta skrętu
- programowanie Wtryskiwaczy
- programowanie akumulatora
- programowanie kluczy ( lista dostępna_)
- programowanie NIVO, Airmatic/zawieszenie pneumatyczne
- kalibracja skrzyni biegów
- kalibracja podzespołow pneumatycznych
- Aktywacja funkcji ukrytych( podswietlenie zakretów, tempomat itp.)
- reset trybu po wypadku

Możliwości Główne testera wykorzystywane w codziennej pracy
- Odczyt błędów magistrali CAN
- Odczyt DTC/ kodów usterek
- Odczyt parametrów pracy rzeczywistej/Live DATA/Graficznie
- Odczyt numerów VIN
- Odczyt numerów i wersji sterownika
- Odczyt zapisanego przebiegu w pamięci różnych komponentów
- Adaptacja komponentów
- Adaptacja sterowników
- Przyuczenie Komponentów
- Wymuszone uruchomienie komponentów
- Wznowienie pracy Pomp,wiatraków,mechanizmów
- Obsługa systemów recykulacji spalin EGR
- Obsługa/wypalanie/adaptacja filtrów cząstek stałych DPF
- Obsługa ADBLUE oraz całej infrastuktury EKO w pojazdach
- Obsługa trybów serwisowych tj:
- reset kontrolki serwisowej,
- reset kontroli service- W kilometrach oraz czasie
- ustawienia serwisowe klocków hamulcowych
- ustawienie elektrycznego hamulca ręcznego
- tryb odpowietrzenia pompy i układu ABS
- kalibracja czujnika położenia kierownicy
- kalibracja czujnika kąta skrętu
- programowanie Wtryskiwaczy
- programowanie akumulatora
- programowanie kluczy ( lista dostępna_)
- programowanie NIVO, Airmatic/zawieszenie pneumatyczne
- kalibracja skrzyni biegów
- kalibracja podzespołow pneumatycznych
- Aktywacja funkcji ukrytych( podswietlenie zakretów, tempomat itp.)
- reset trybu po wypadku
Tutaj wypiszemy funkcje których NIE ZROBI TEN MODEL Autel
-ingerencja w pamięć Eprom stanu kilometrów.
-Flash pamięci sterownika i wgranie go do używanego sterownika z innego pojazdu. Taką funkcję posiadają tylko najwyższe modele
-Wzrost mocy pojazdu
-zmiana języka Menu głównego, jeśli nie ma do wyboru, to mamy wówczas potrzebe kodowania urządzeniem serwisowym pod konkretną markę.
-pełne kodowanie lamp z USA, zaznaczam że pełne, ponieważ czasem udaje się zaprogramować lampy przód a tył już nie, lub odwrotnie.
-Marki problematyczne, z ograniczoną funkcyjnością tzn że wykonamy podstawy ale szerokiego kodowania nie zrobimy: IVECO od 2019r, Jaguar,Land rover (02-11), system Adblue w grupie PSA (boxer 2.0 hdi euro6, Jumper) czyta ale nie programuje po wymianie pomp, zbiorników. Mercedes SBC do 07r, FCA blokada zapłonu w 1.3 JTD tylko manualnie),Wymiana klocków (Aston martindo 16r, maserati- tylko diagnostyka do 21r. Niestety nie ma sprzętów idealnych, pamiętajmy o tym

Lista pakowania:
1 x Skaner MT500
1 x 12V2A ładowarka
1 x M001A (główny kabel)
1 x M005 (dla Kawasaki-4 + 6 pinów)
1 x M006 (dla Kawasaki-4 + 6 pinów)
1 x M012 (dla Suzuki-6 Pin)
1 x M015A (dla Honda-4 Pin)
1 x M018A (dla Yamaha-3 + 4 + 3 Pin)
1 x M019 (dla KTM-6 Pin)
1 x M037 (dla Ducati-4 Pin)
1 x M040 (dla BMW-10 Pin)
1 x M041 (OBD-6)
1 x instrukcja obsługi EN
1 x rozpocznij przewodnik/certyfikat
Tylko zalogowani klienci, którzy kupili ten produkt mogą napisać opinię.
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.