Tester diagnostyczny AUTEL DS900BT
MODEL 2025
Wersja BT oznacza połączenie urządzenia z kościa OBD w technologi Bluetooth
Urządzenie diagnostyczne jest przeznaczone do pracy w warsztacie.
Sprzęt jest wyposażony w 8 calowy ekran dotykowy. Jednostka główna posiada wytrzymałą obudowę wykonaną z plastiku i gumy. Zapewnia ponadprzeciętną wytrzymałość mechaniczną na uszkodzenia podczas pracy.
Urządzenia pochodzą z polskiej dystrybucji firmy Autel. Posiadamy dokumenty licencyjne do każdego urządzenia.

Informacje:
oprogramowanie tabletu: ANDROID 11.0
język pracy: POLSKI
wersja sprzętowa: 2025
wersja software: Najnowsze dostępne oprogramowanie w j. Polskim 2 letnią Aktualizacją
okres aktualizacji: 24 miesiące od daty aktywacji urządzenia.
łączność: Bluetooth
zakres obsługi: Pojazdy osobowe, pojazdy dostawcze (do 3.5tony)
Urządzenie NIE blokuje się po zakończonym okresie aktualizacji. Ograniczone zostają tylko funkcje Online. Aktualizację po 24 miesiącach można przedłużyć.
AUTEL 808 w wersji BT, charakteryzuje się w naszej opinii najlepszym kompromisem jakości do ceny z urządzeń z połączeniem Bluetooth. Funkcje programowania są bardzo rozwinięte oraz dobrze opisane, co zapewnia łatwą obsługę urządzenia przez mechanika


Funkcje urządzenia:
Tester służy do kompleksowej obsługi elektroniki pojazdowej, zapewnia możliwość pełnej diagnostyki, kodowania, personalizacji sterowników oraz wykonania głównych funkcji serwisowych tzw. funkcji wykonawczych.
Z uwagi na ogrom zapytań i poruszanych dyskusji dot. zakresu precyzyjnej obsługi, pozwolę wypisać podstawowe, zweryfikowane możliwości. Proszę jednak pamiętać, że z każdą aktualizacją oprogramowania funkcyjność testera ulega zmianie i różne funkcje mogą zostać aktywowane. Wypiszemy również potwierdzone problemy z jakimi może mierzyć się użytkownik konkretnego modelu pojazdu.
- Skanowanie ogólne systemu: Wszystkie pojazdy osobowe i dostawcze.
- Skanowanie inteligentne ( odczyt po nr VIN): pojazdy z OBD II po 2001 roku. Baza modelowa cały czas rośnie, oczywiście proszę pamiętać, że nie każdy model uda się bez błędnie zweryfikować po VIN
- Kodowanie Online: BMW/Grupa VAG/modele MB do 2016r modelowo,GM (bez saab)
- Personalizacja: BMW/Grupa VAG/MB do 2022/PSA/FCA(bez Iveco)/Nissan/Mazda/GM
- Programowanie sterowników: Większość marek EU oraz Japonia oraz Ford USA i GM do 2019r ( kwiecień) potem pełny online serwis. USA inne marki do weryfikacji szczegółowej.
- Uzyskanie PIN Online: BMW/grupa VAG/Toyota/FCA/PSA(do 16r)/Renault/Nissan
- Modyfikacja w nr softu pojazdu: Głównie modele Grupy VAG
- Konfiguracja/ parametryzacja PROXY: FCA, Stelantis( PSA,Opel,FCA)/Nissan
- programowanie Offline czyt. ( zaprogramowanie, adaptacja nowych sterowników i komponentów) NOWYCH, nie używanych z innego auta (chodzi o sterowniki np. motorola,continental,siemens); większość popularnych modeli od 2001-2022
W większości pojazdów można dojść do tej samej funkcji różną drogą, można użyć skrótów funkcyjnych, można użyć funkcji bezpośredniej tzw. droga przez sterownik. Można również wykonać parametryzację ogólną po skanie VIN.
Proszę pamiętać, że to zaawansowane urządzenia i ich obsługa wymaga chociaż odrobinę znajomości tematu diagnostyki, oczywiście wszystko jest do nauczenia się, ale wymaga odrobinę czasu i co najważniejsze chęci.
Możliwości Główne testera wykorzystywane w codziennej pracy
- Odczyt błędów magistrali CAN
- Odczyt DTC/ kodów usterek
- Odczyt parametrów pracy rzeczywistej/Live DATA/Graficznie
- Odczyt numerów VIN
- Odczyt numerów i wersji sterownika
- Odczyt zapisanego przebiegu w pamięci różnych komponentów
- Adaptacja komponentów
- Adaptacja sterowników
- Przyuczenie Komponentów
- Wymuszone uruchomienie komponentów
- Wznowienie pracy Pomp,wiatraków,mechanizmów
- Obsługa systemów recykulacji spalin EGR
- Obsługa/wypalanie/adaptacja filtrów cząstek stałych DPF
- Obsługa ADBLUE oraz całej infrastuktury EKO w pojazdach
- Obsługa trybów serwisowych tj:
- reset kontrolki serwisowej,
- reset kontroli service- W kilometrach oraz czasie
- ustawienia serwisowe klocków hamulcowych
- ustawienie elektrycznego hamulca ręcznego
- tryb odpowietrzenia pompy i układu ABS
- kalibracja czujnika położenia kierownicy
- kalibracja czujnika kąta skrętu
- programowanie Wtryskiwaczy
- programowanie akumulatora
- programowanie kluczy ( lista dostępna_)
- programowanie NIVO, Airmatic/zawieszenie pneumatyczne
- kalibracja skrzyni biegów
- kalibracja podzespołow pneumatycznych
- Aktywacja funkcji ukrytych( podswietlenie zakretów, tempomat itp.)
- reset trybu po wypadku
Możliwości Główne testera wykorzystywane w codziennej pracy
- Odczyt błędów magistrali CAN
- Odczyt DTC/ kodów usterek
- Odczyt parametrów pracy rzeczywistej/Live DATA/Graficznie
- Odczyt numerów VIN
- Odczyt numerów i wersji sterownika
- Odczyt zapisanego przebiegu w pamięci różnych komponentów
- Adaptacja komponentów
- Adaptacja sterowników
- Przyuczenie Komponentów
- Wymuszone uruchomienie komponentów
- Wznowienie pracy Pomp,wiatraków,mechanizmów
- Obsługa systemów recykulacji spalin EGR
- Obsługa/wypalanie/adaptacja filtrów cząstek stałych DPF
- Obsługa ADBLUE oraz całej infrastuktury EKO w pojazdach
- Obsługa trybów serwisowych tj:
- reset kontrolki serwisowej,
- reset kontroli service- W kilometrach oraz czasie
- ustawienia serwisowe klocków hamulcowych
- ustawienie elektrycznego hamulca ręcznego
- tryb odpowietrzenia pompy i układu ABS
- kalibracja czujnika położenia kierownicy
- kalibracja czujnika kąta skrętu
- programowanie Wtryskiwaczy
- programowanie akumulatora
- programowanie kluczy ( lista dostępna_)
- programowanie NIVO, Airmatic/zawieszenie pneumatyczne
- kalibracja skrzyni biegów
- kalibracja podzespołow pneumatycznych
- Aktywacja funkcji ukrytych( podswietlenie zakretów, tempomat itp.)
- reset trybu po wypadku

Tutaj wypiszemy funkcje których NIE ZROBI TEN MODEL Autel
-ingerencja w pamięć Eprom stanu kilometrów.
-Flash pamięci sterownika i wgranie go do używanego sterownika z innego pojazdu. Taką funkcję posiadają tylko najwyższe modele
-Wzrost mocy pojazdu
-zmiana języka Menu głównego, jeśli nie ma do wyboru, to mamy wówczas potrzebe kodowania urządzeniem serwisowym pod konkretną markę.
-pełne kodowanie lamp z USA, zaznaczam że pełne, ponieważ czasem udaje się zaprogramować lampy przód a tył już nie, lub odwrotnie.
-Marki problematyczne, z ograniczoną funkcyjnością tzn że wykonamy podstawy ale szerokiego kodowania nie zrobimy: IVECO od 2019r, Jaguar,Land rover (02-11), system Adblue w grupie PSA (boxer 2.0 hdi euro6, Jumper) czyta ale nie programuje po wymianie pomp, zbiorników. Mercedes SBC do 07r, FCA blokada zapłonu w 1.3 JTD tylko manualnie),Wymiana klocków (Aston martindo 16r, maserati- tylko diagnostyka do 21r. Niestety nie ma sprzętów idealnych, pamiętajmy o tym
SKŁAD ZESTAWU
- Walizka ochronna
- Urządzenie Główne/ Tablet
- Konektor OBD ( złącze główne )
- Ładowarka do tabletu
- Dokumenty autoryzacyjne
- Spis zawartości walizki
- Instrukcja obsługi


Tylko zalogowani klienci, którzy kupili ten produkt mogą napisać opinię.
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.