THINKDIAG 2.0 Licencja POLSKA 12msc

699,00 

Najnowsze wydanie urządzenia Thinkdiag obsługujące Protokół CAN FD

PEŁNE OPROGRAMOWANIE NA 135 MAREK

 

 

Kategoria:
Przedmiotem oferty jest tester diagnostyczny THINKDIAG 2

Najnowsze wydanie urządzenia Thinkdiag obsługujące Protokół CAN FD

PEŁNE OPROGRAMOWANIE NA 135 MAREK

Urządzenie diagnostyczne jest przeznaczone do pracy w warsztacie oraz dla motoryzacyjnych hobbystów.

Sprzęt jest wyposażony w złącze główne. Jednostka główna posiada wytrzymałą obudowę wykonaną z plastiku i gumy. Zapewnia ponadprzeciętną wytrzymałość mechaniczną na uszkodzenia podczas pracy. Przewód diagnostyczny w mocnym gumowym oplocie. Zasilanie z OBD.

Urządzenia pochodzą z polskiej dystrybucji firmy ThinkCar. Posiadamy dokumenty licencyjne do każdego urządzenia oraz pełne prawa do znaku.

Urządzenie posiada dostęp do diagnostyki wszystkich marek, oraz 28 funkcji specjalnych

Pomimo prostej budowy obsługuje najnowsze modele czołowych producentów. Diagnostyka na takim poziomie i w takiej cenie nie była dotychczas dostępna, dzięki adaptacji software z wyższych modeli testerów, inżynierom ThinkCar udało się stworzyć prosty w użyciu, zasilany z OBD tester. Dzięki dotykowemu wyświetlaczowi, jakość obsługi jest przejrzysta i utrzymana na wysokim poziomie.

INFORMACJE

oprogramowanie przewodnie dla nośnika/ tabletu: ANDROID, IoS ( polecamy android)

język pracy: POLSKI.

wersja sprzętowa: 2024 by Thinkcar®

wersja software: Najnowsze dostępne oprogramowanie w j. Polskim,angielski, rosyjskim,niemieckim,hiszpańskim,czeskim

okres aktualizacji: 12 miesiące od daty aktywacji urządzenia online, potem po złączu Usb z PC, data update z strony producenta lub po przez aplikacje.

łączność: Bluetooth

zakres obsługi: Pojazdy osobowe, pojazdy dostawcze (do 3.5tony),

okablowanie: złącze obd zespolone z procesorem. 1 kość

DANE TECHNICZNE:

-napięcie MAX 18v

-temp pracy -20 do +55

Program obsługuje protokoły ponad 93 marek, plus reszta z OBD 2 po przez funkcje EOBD ( CAN, KWP2000,ISO9140,j1850 VPW oraz PWM)

  • Automatyczne skanowanie systemu
  • Identyfikacja VIN
  • Dane sterownika, modul version,data itp.
  • Kasowanie zamrożonych ramek, błędów elektroniki
  • Odczyt danych rzeczywistych ( Live DATA)

Funkcje urządzenia:

Tester służy do kompleksowej obsługi elektroniki pojazdowej, zapewnia możliwość pełnej diagnostyki, kodowania, personalizacji sterowników oraz wykonania głównych funkcji serwisowych tzw. funkcji wykonawczych.

Z uwagi na ogrom zapytań i poruszanych dyskusji dot. zakresu precyzyjnej obsługi, pozwolę wypisać podstawowe, zweryfikowane możliwości. Proszę jednak pamiętać, że z każdą aktualizacją oprogramowania funkcyjność testera ulega zmianie i różne funkcje mogą zostać aktywowane. Wypiszemy również potwierdzone problemy z jakimi może mierzyć się użytkownik konkretnego modelu pojazdu.

  • Skanowanie ogólne systemu: Wszystkie pojazdy osobowe i dostawcze.
  • Skanowanie inteligentne ( odczyt po nr VIN): pojazdy z OBD II po 2001 roku. Baza modelowa cały czas rośnie, oczywiście proszę pamiętać, że nie każdy model uda się bez błędnie zweryfikować po VIN
  • Kodowanie Online: BMW/Grupa VAG/modele MB do 2016r modelowo,GM (bez saab)
  • Personalizacja: BMW/Grupa VAG/MB do 2022/PSA/FCA(bez Iveco)/Nissan/Mazda/GM
  • Programowanie sterowników: Większość marek EU oraz Japonia oraz Ford USA i GM do 2019r ( kwiecień) potem pełny online serwis. USA inne marki do weryfikacji szczegółowej.
  • Uzyskanie PIN Online: BMW/grupa VAG/Toyota/FCA/PSA(do 16r)/Renault/Nissan
  • Modyfikacja w nr softu pojazdu: Głównie modele Grupy VAG
  • Konfiguracja/ parametryzacja PROXY: FCA, Stelantis( PSA,Opel,FCA)/Nissan
  • programowanie Offline czyt. ( zaprogramowanie, adaptacja nowych sterowników i komponentów) NOWYCH, nie używanych z innego auta (chodzi o sterowniki np. motorola,continental,siemens); większość popularnych modeli od 2001-2022

W większości pojazdów można dojść do tej samej funkcji różną drogą, można użyć skrótów funkcyjnych, można użyć funkcji bezpośredniej tzw. droga przez sterownik. Można również wykonać parametryzację ogółną po skanie VIN.

Proszę pamiętać, że to zaawansowane urządzenia i ich obsługa wymaga chociaż odrobinę znajomości tematu diagnostyki, oczywiście wszystko jest do nauczenia się, ale wymaga odrobinę czasu i co najważniejsze chęci.

SKŁAD ZESTAWU

  • Interfejs OBD 16 pinowy Bluetooth
  • Dokumenty autoryzacyjne oraz kody licencyjne
  • Spis zawartości
  • Instrukcja obsługi

Tester posiada tzw. Maintence Funkction, to znaczy wyprowadzone skróty do obsługi wybranych funkcji serwisowej z poziomu pulpitu urządzenia, bez konieczności wchodzenia w sterownik po pełnym skanowaniu pojazdu

  • OIL reset
  • DPF regeneracja
  • ABS/klocki- tryb wymiany
  • kodowanie AKUMULATORA
  • reset adaptacji skrzyni biegów
  • kodowanie wtryskiwaczy
  • kodowanie czujnika kąta skrętu
  • kodowanie czujnika położenia/wysokości zawieszenia
  • adpatacja lamp przednich
  • adaptacja EGR oraz przepustnicy
  • reset tryby transport
  • reset imobilizer
  • reset poduszek powietrznych( oczywiście jeśli nie trzeba rozbierać sterownika)
  • reset szyb/adaptacja szyberdachu
  • reset ustawień personalizacji pojazdu tj. zamki, oświetlenie(leaving home)
  • reset pamięci nawigacji ( tzw czyszczenie danych)

Tutaj wypiszemy funkcje których NIE ZROBI TEN MODEL LAUNCH

-ingerencja w pamięć Eprom stanu kilometrów.

-Flash pamięci sterownika i wgranie go do używanego sterownika z innego pojazdu. Taką funkcję posiadają tylko najwyższe modele PADV i PAD VII

-Wzrost mocy pojazdu

-zmiana języka Menu głównego, jeśli nie ma do wyboru, to mamy wówczas potrzebe kodowania urządzeniem serwisowym pod konkretną markę.

-pełne kodowanie lamp z USA, zaznaczam że pełne, ponieważ czasem udaje się zaprogramować lampy przód a tył już nie, lub odwrotnie.

-Marki problematyczne, z ograniczoną funkcyjnością tzn że wykonamy podstawy ale szerokiego kodowania nie zrobimy: IVECO od 2019r, Jaguar,Land rover (02-11), system Adblue w grupie PSA (boxer 2.0 hdi euro6, Jumper) czyta ale nie programuje po wymianie pomp, zbiorników. Mercedes SBC do 07r, FCA blokada zapłonu w 1.3 JTD tylko manualnie),Wymiana klocków (Aston martindo 16r, maserati- tylko diagnostyka do 21r. Niestety nie ma sprzętów idealnych, pamiętajmy o tym

 

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Tylko zalogowani klienci, którzy kupili ten produkt mogą napisać opinię.